sreda, 26. november 2014

Miklavž prehitevaš...but I like it :)

Letos sem bil tako priden, da je Miklavž svoj paket dostavil več kot teden prej kot običajno. Ok, ni bil Miklavž, bil je poštar :)
Ker smo se zmenili, da gremo drugo leto spet na DOS, sem že mesec in več iskal poceni in dobre lučke. V naših štacunah so cene precej visoke, zato sem iz firbca pregledal cene še v tujini. 
Našel sem lučko ki sem jo hotel za 5x manj denarja kot pri nas. Da pa nisem plačeval poštnine in ker nočem da se ponovi lanska zgodba, ko sem spet skoraj frčal po zraku, sem v naročilo za test zmetal še nekaj drugih žarnic. Lučke so že podnevi odlične in ko jih sprobam še v temi, jih bom zagotovo v drugih barvah naročil še Božičku :)

Če od danes naprej na cesti srečate kakšno okrašeno smreko, ki kolesari, boste po vsej verjetnosti srečali mene :) Ali pa če boste srečal disko grupo bom taglavni rejver not, tako pravjo. Kaj je disko grupa pa mislm da veste, al pa vsaj tisti k kolesarte xD

Ni komentarjev:

Objavite komentar