petek, 10. oktober 2014

Sunce piči mi roštiljamo

Tako je. Bilo. Koledar kaže 10.10. še malo pa se bo premaknila ura, dvakrat se obrnem pa bo treba zamenjat gume na avtku, ker bomo, ko se tretjič obrnem, imeli kupe snega. Ampak...

Ja ampak vreme pa je lepše kot večino leta, da ne govorim poletja. V torek sem šetal po Supernovi, naročim pice, potem pa stalna praksa, en krog čez štacuno, da zabijem tistih 10 minut in mogoče odkrijem kaj novega. In ja odkril sem jo, nič novega, ampak nekaj kar že dolgo nisem imel. Vedno, ko grem v večje štacune se ustavim pri ribarnici in tam me je čakala....mmmmm. Ampak ni bil ravno pravi čas, da jo poberem, tako da sem se odločil, da to naredim danes.
Ko sem končal v Ljubljani, sem se zašponal v Leclerc in pograbil največjo hobotnico kar so jih imeli in odpujsala sva domov. Doma so stiskali mošt, mošt in hobotnica sta malo skregana kombinacija, ampak ker oboje pride samo 1x na leto, je šlo kar vse na mizo. Zakurim ogenj, pripravim podpeko in gasa. V času pečenja so prišli še sovaščani na "otvoritev" kozolca in iz nič je ratal fajn piknik. Za predjed malo roštiljade, po dveh urcah pa smo odprli in pospravili še lovke. So rekli, da morajo imet prakso za drugo leto, ko bomo šli spet na DOS, da bo nasprotnikom malo dišalo, ko se bodo mimo peljali :) Za prvič je kar uspelo. Drugi tedn pa ponovimo, a kdo pride? :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar