sobota, 1. marec 2014

Kako sem v 1 dnevu sprašil 500 evropskih in drobiž ?

1) Z lahkoto!
2) Lažem kolikor sem dolg in širok! Ok, lažem samo polovično. Nisem vsega zapravil danes, je pa danes dan, ko sem dobil in porabil del preteklega zapravljanja. Slabih 14 dni nazaj smo s želvicami naročili en veeeeelik paketek opreme, oblačil in drugih kolesarskih stvari. V četrtek sem se odločil, da grem danes še na Spinning seminar, tam pa zabaven sprejem s kupom vprašanj: A greš na DOS? A res, a na DOS greš? A greš sam? Kako fajn da nekoga poznam, ki gre, to bomo navijal!... Navijačev vidim, da bo veliko in že sedaj se mi naježi koža, ko pomislim, da se bodo ob cesti drli name ! ;)

Po seminarju je sledila nova misija, ki se imenuje, najdi ležaj za kolo, končala se je neuspešno, spet. 
Že nekaj časa sem imel v načrtu, da si kupim ene tekaške superge. Končno sem se opogumil in jih odnesel na blagajno, tam je bila še skladanca bidonov in kolesarske kemije, zato sem še tam malo nabral. In ko je kazalo, da bo zapravljanja končno konec, je lakoto potožil še črni jajček, zato sva zavila še na pumpo po tank bencina.
Šlo je kar nekaj cekinčkov, ampak se tolažim z mojim štetjem, ki pravi, še 2x preoblečem postlo in pridejo novi :) Oz samo še 1x, ker je 15 spet sobota in bo veseli dan spet v petek. 
Današnje trofeje iz leve: 
- Spinning skripte, delovni zvezki, učbeniki, nekaj takega
- 2 majčke, pravijo, da so eni lepi po naravi, nekateri pa moramo dat nekaj nase, da se temu vsaj malo približamo, zato sem nekaj moral naredit v tej smeri :P
- superge, Asics Gel-Trail, Gore Tex, zeleniiiii juhu!!
- beli rokavčki in nogavčki
- neoprenske galoše, NW vetrovka
- T3+ Profile Design aerobari
- nosilec za Garmin Forerunner
- 2x GP 4000s
- bidončki, geli in tablete

Ni komentarjev:

Objavite komentar