torek, 4. marec 2014

Ta veseli dan, ali Nejko se ne ženi !

To je to! 
Začelo se je že v nedeljo, ko sem šel za dobre 4 ure v dež testirat opremo. Se umes zmenim za pijačo in 5 minut od tega, zaradi navdušenja nad aerobari, galošami in vetrovko, to pozabim. Se butam po glavi: "butl butl...aaaaa!!!" No, ko sem se zmenil za včeraj in ko sem se sam pri sebi odločil, da se nismo najbolše razumeli, je bilo malo boljše. Včeraj sem se potem nalival z multisolo, debata pa se je zavlekla do danes do 1 ponoči.

Jutranja budnica z loputanjem garažni vrat, me je malo pred 6 vrgla pokonci in potem dolgčas....Po slabih 5 urah spanja sem se hotel še malo zabubit pod kovtrček ampak ne, ni šlo... Ok bom pa u luft zijal, to mi je pa kar uspevalo. Na šihtu dobim sms. 

Na DOS strani sva zabeležena!


Uffff, tole je pa bila novica, me je kar zavilo od veselja in strahu skupaj. Med malico me je na mailu čakala še ena suprdupr novička ;) Ampak ni še konec. Danes sem izvedel še, da jutri dobim LEŽAJ za bicikleto. Končno! 14 dni sem iskal ta delček, ki ni uporaben čisto za nobeno stvar, ampak je tam samo za to, da se vrti tja v tri krasne! 

Tako, letos bom štart DOSa spremljal iz drugega zornega kota, kot v prejšnjih letih. To zdaj lahko končno to rečem tudi uradno, čeprav mislim, da ga ni človeka, ki me pozna, da tega ni vedel. Na DOSu bomo nosili številko 513. Jaz bom imel oznako B...bebček, bimbo... ;) Leon bo glavni, kar meni zelo ustreza, ker se bom na tako stvar podal prvič in sem po pravici že zdaj ves presran, ker nevem kaj vse me čaka.
In zdaj začnemo z odštevanjem: 64dni 21ur 35min 10s, 64dni 21ur 35min 9s, 64dni 21ur 35min 8s....

Ni komentarjev:

Objavite komentar