sreda, 19. marec 2014

ViboR d.o.o., trening nespečnosti in cepetanje na kolesu

Prejšnji teden smo uredili nekaj papirjev in sedaj lahko objavimo novega sponzorja, to je ViboR d.o.o. Lahko jih obiščete na njihovem Youtube kanalu in se nasmejite ob gledanju zabavnih posnetkov, več o podjetju si lahko preberete na: ViboR d.o.o.

Čez prejšnji teden se je nabral drobižek km, bolj malo zaradi dela doma, malo zaradi drugih stvari. Za vikend pa sem planiral obiskati južne sosede. Načrtovana pot je bila Sodražica-Lož-Prezid-Gornje Jelenje-Delnice-Kočevje in domov.V petek oz že v soboto sem prišel malo pozno domov in šel spat ob 4:00. Ob 7:00 sem se zbudil kot zombi in ob nagajanu nečakinje, ki mi je jemala hrano in mi jo podajala nazaj v roke, ekspresno pospravil zajtrk in odpeketal.
Pihalo je ZELO! Prvih 15km nisem vedel ali naj se ustavim, vržem kolo v jarek, začnem cepetati in se dreti kot žival ali naj poizkusim ostati normalen. Po premisleku sem se odločil za drugo možnost. V Prezidu sem se odločil da bo tura predolga in se spustil na Čabar in v Osilnici splezal na Strmo Reber. Za gor sem godrnjal zaradi vročine, za dol sem se jezil zaradi snega, ki ga je bilo kot pozimi, temu primerne so bile tudi temperature. Trasa je potekala tako sobota .

V nedeljo sem moral malo podaljšati trening, tako sem splezal na Rakitno, iz Iga sem skočil še na Kurešček in šel do Rašice. Nekaj me je vleklo, da bi šel pogledat traso po kateri bomo čez slab mesec dobrodelno kolesarili in tako sem šel do Grosuplja in Luč. Ko sem bil že tam sem se spustil do Višnje Gore in se, ker nisem imel naštudirane poti in ker sem mislil, da je Žužemberk cca 15-20km bližje, spustil še do tja. Potem me je čakal klanček do Strug in gasa domov. Zgledalo pa je nekako takole: nedelja.

Za vikend sem nabrcal dobrih 300km. V soboto nekaj čez 110, v nedeljo slabih 200. Nekateri boste rekli pa kaj, to jaz naredim v 1 kosu, drugi pa spet kaj drugega. Trenutno sem še kar zadovoljen s pripravami za DOS, če bo šlo tako naprej, mislim da bo vse tako kot bi moralo bit.


Ni komentarjev:

Objavite komentar