sreda, 26. februar 2014

Dan počitka in "vaje" za moč...

Skoraj tako je tudi bilo. Včeraj sem opazil, da sem še od nedelje malo švoh in se pulz in noge že 2 dni ne odzivajo kot ponavadi. Zato sem v eni zanimivi debati rekel, da bo danes dan počitka in bom po dooooolgem času naredil samo kakšno vajo za moč. In sem jo madonca ! :)

Zjutraj sem se zbudil pred budilko. Kaj naj počnem, ko sem pojedel zajtrk in bil že skoraj naštiman za v službo. Nič, bom pa naredil malo vaj za moč. Po 5 minutah me je minilo, ker to ni zame, sem pač užgan na kolo in mi drugo "trpljenje" res ni pri srcu. No ok, bom pa po šihtu, sem rekel.

Pred koncem šihta je bilo treba skočit na teren in zraven je prišel še sodelavec. Skupaj narediva kar je bilo treba, na firmi še nekaj pošrafava nato pa pravi, če greva na eno mrzlo, saj da imam že 3 črne pike, ker me je že trikrat povabil pa nisem imel časa. Ok, "zelo težko" sem se prijaznil, da imam črne pike in ker nisem želel še dodatnih pik sem pač moral it ;) Ko je dan zaključil še šef je prišel pozdravit še on. Debata je začela teči  o poslu gor in še o 100 drugih stvareh. Zanimivo, zabavno in poučno in se sploh ne hecam!! :)

Vaje za moč so torej bile! Dvignil sem cele 4 vrčke mrzlega B vitamina (4x0,5=2kg+krigli) ;), obremenjeval sem bicepse, res da samo na desni roki, ampak pustimo detajle, glavno je bilo, da smo se imeli fajn :)
Če bi kdo rad naredil kakšno podobno vajo za moč ali pa bi se samo rad počutil odlično, mu svetujem enak postopek, lahko me tudi povabi zraven, se mu/ji z veseljem pridružim ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar