nedelja, 16. februar 2014

Jst hočm bit ŽELVAK

V prejšnji objavi sem napisal, da bo na obali lušno. In je bilo, saj sem odpeljal del DOS trase, ki mi je zelo všeč. Ker ni bilo vetra, je v klančke kar lepo letelo. Nekaj minut za tem, ko sem oddelal Kubed pa dobim sms: "Kubed, Merezige, gre ?" In si mislim: "Lej ko se je spomnil name in kako točen timing!" Takrat sem tempo še malo navil in v trenutku sem bil v Sečovljah in Kopru in zaključil krog. Po zaključku je sledilo še lušno 3 urno druženje s fejst puncami. Hvala :) Temu pa je na Škofljici sledilo skoraj še boljše druženje z društvenimi starčki. Hvala še vam :)

Zakaj bi bil rad želvak ?!
Nikoli nisem mislil, da bom kdaj rekel da hočem bit želva, polž, morski polž ali pa rak, ki požre polža in potem na sebi prenaša tisto gomilo. Zakaj ?
1) Te živali so čisto prepočasne na moj okus.
2) Imam enak "problem" kot Jeremy Clarkson. Spominjajo me na poletje in čehe in švabe, ki na morje vlačijo prikolice in delajo gužvo :)

In zakaj bi potem vseeno bil rad želvak ?!
- ker sem lani že postal živalca v Turbokatki in skoraj sovica v TKD Sovica in mi še eno živalsko ime nebi škodilo
- ker se je ravno želvak spomnil name na Kubedu
- ker se fajn pelje z biciklom
- ker sem ga danes prvič spoznal in je super dečko IN
- ker imava zastavljen cilj, ki si ga osebno želim izpolniti že več let
Nekaj bližnjih prijateljev/prijateljic že ve o čem govorim, drugi lahko ugibate samo enkrat. Kakšna informacija več pa če oz. ko bo vse uradno. Če je kdo nestrpen, si lahko ogleda stran Želvak team in mu bo vse jasno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar