torek, 29. april 2014

Updating od glave do pet

Nekaj časa je od zanje objave in od takrat se je zgodilo toliko stvari, da jih lahko preštejem na prste ene roke nespretnega mesarja ali tišlerja. Malo sem se in smo se prenovili, malo se še bomo, saj jutri dobimo še majčke, da bomo lepi :) 

V zadnjih tednih sem dobil nove kolesarske šolnčke.
 Glavi sem privoščil novo kolesarsko pokrivalo in si kupil še dvoje rokavice.
Potem pa mi je "ostalo" še nekaj "drobiža" in sem rekel, da bom zamenjal še barvo avta. Barvati ga seveda nisem hotel, sem pa rabil avtek, zato sem iz črnega dirkača presedlal v belega. Na tega morem nalepit še nalepke ko bom imel čas.
Danes smo dobili nalepke za na spremljevalno zverinico. Največ veselja pa je zagotovo bilo včeraj ko smo dobili drese :) Danes je bila nuja da se v enega oblečem in odfrčim. Opralo me je že na testni vožnji ampak nič za to, dresi so super! Moj Super-Comfy-Pamper-Time-Floaty-Throne, fotelj ali če hočete rit se v dresu počuti odlično in z lahkoto bi dres zamenjal za pižamo, ko grem spat :) Edini problem, ki to v bistvu sploh ni, je v tem da ko se oblečem dres se počutim malo okroglo, ker imam na zalogi malo rezervne energije :) Tako, zdaj pa skoraj lahko že rečem, da komaj čakam, da se spustimo po rampi in začnemo dihati na škrge. 
Zakaj pa troll face? Nevem, nekako se mi zdi slika lepša, če tistemu na tisti sliki prelimam fris :)

P.S.
Dodatnih majic za navijače katere sem hotel še malo razdati žal ne bo. Nekateri so mi navili cene pri naročilu, drugi pri ponudbah, nekateri so bili neresni, žal :/

Ni komentarjev:

Objavite komentar