četrtek, 10. april 2014

Dobrodelno kolesarjenje v Grosuplju

Lani sem nekje zasledil, da bo v Grosuplju potekalo 12 urno kolesarjenje. Firbec mi ni dal miru in šel sem pogledat, na nek način pa sem se šel tudi včlanit. Pisalo je namreč da bo to mogoče, skupaj pa naj bi potem imeli društvena kolesarjenja pohode itd. Od tistega dneva, če ocenim na prst, se mi je življenje obrnilo za 360° pa še na glavo zraven :)

Šlo je za dober namen, kot bo šlo tudi letos. Zbrana sredstva bomo namenili v 2 namena:
- pomagali bomo Primožu Jeraliču, ročnemu kolesarju, ki si želi na paraolimpijske igre v RIO 2016
- pomagali pa bomo tudi družini iz Izole, ki se je znašla v stiski

Da pa ne boste mislili, da bo to dan samo za kolesarjenje, zraven se bo tudi teklo, planiran pa je tudi pohod. Več o dogodku pa tukaj: dobrodelno kolesarjenje

Kratek povzetek lanskega dogajanja iz mojega zornega kota. Dež je padal že od jutra, prišel sem pred prijavno mizo in s zanimanjem so me opazovali. V moji polomljeni slovenščini sem rekel, da bi se rad včlanil in takoj sem bil njihov. Katka mi je potaknila list, napisal sem par stvari, ji dal avtogram in dija na kolo. Ja zaradi mojega včlanjevanja, se še danes občasno nasmejijo :)
Vsak krog, pri katerem sem se ustavil s je Katka drla: "Lej ga to je naš tanov član", z Romanom pa sva se itak ujela v prvih 2 stavkih. Tisti dan sem prvič v življenju nabrcal 200km, in cca 2700 v.m., že na dogodku sem spoznal kup ljudi z istimi interesi, po njemu pa še mnogo več. Dober mesec po dogodku smo šli na ogled Gira, dopust, izlete in še in še :)

Vsi, ki bi se radi razgibali, družili, razširili poznanstva in od tem naredili še nekaj dobrega, ste vabljeni, da se udeležite dogodka, ki bo v SOBOTO 12.4.2014, od 8:00 do 20:00, pri gasilskem centru (Gasilska pot 6, Grosuplje)
Če želite o dogodku še kakšno informacijo, si lahko preberete zgornjo povezavo, lahko me kontaktirate na nejcpeterlin@gmail.com, ali pa na kontakte, ki so objavljeni v objavljeni povezavi. Se vidimo !


Ni komentarjev:

Objavite komentar