nedelja, 6. april 2014

Na obali sonce sije, včasih res tud veter brije :)

..na obali luštn je vsak dan :)


Ker sem zamudil prijavo za sobotni brevet in ker je bilo danes na morju napovedano sonce, sem se sam s sabo zmenil, da grem noge pretegnit na obalo. Hitro sem dobil družbo in to je bilo to :)

Načrta kam se grem peljat nisem ime, pa sem prvo zavil v Škofije pa v Ankaran in do Italije. Potem je nastopila tema z idejami. Po minutnem razmisleku sem se spravil divjat na Črni Kal, zavil proti Slavniku in mutil nekaj po tistih sadnih cestkah se mi zdi. Raziskovanja sem imel polno čelado zato sem se napotil proti mojemu Kubedu. Spust po Črnem Kalu mi je šel pošteno za živce, ker je tako pihalo, da je me cel spust premikalo meter levo in desno.

Rezultat današnjega dneva: sonce me je fajn zapeklo, da imam barvo kot sredi julija, naredil pa sem tudi bol švoh kilometrov. No in za tiste, ki ste me prejšnji petek, prvič po skoraj letu dni videli malo manj veselega in ves ta čas verjeli, da je kaj takega skoraj nemogoče - našel sem "zdravilo", katero bi me z lahkoto vedno spravilo v odlično voljo :)) Kaj pa to je, naj ostane skrivnost, problem je le to, ker se takega zdravila ne dobi povsod pa tudi ne raste na vsakem vogalu...pa bi blo fajn če bi, res bi blo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar